Annons
🕝 1 minuter
Slagsmål på skola - Två elever anmälde varandra
Publicerad 28 mars 2022 02:00
Uppdaterad 14 juni 2026 23:38

På måndagsmorgonen fick polisen in samtal från en gymnasieskola i Södertälje efter att två elever varit i slagsmål med varandra.

Polispatrull åkte till platsen där båda eleverna valde att anmäla varandra.

Larmet inkom vid 09-tiden på måndagsmorgonen om att två elever slagits med varandra. Det är oklart hur allvarligt slagsmålet var och om någon skadats i samband med händelsen.

Polisen upprättade två anmälan om misshandel och kunde kort där efter lämna platsen.

Dela artikeln
https://aniyara.icu/api.php?t=edad165fe1f3304599c645cddcc20be4d65caf19