"DEBATT: Låsningen av Nygatan – en symbol för en stad som styrs från utsidan"
"Lita inte på den nuvarande majoriteten. Och lita inte på det valfläsk som snart kommer att portioneras ut. Vi får inte glömma vad som faktiskt har skett", skriver debattören.